Ainekursuse "Esitlus- ja aruteluoskused" kursusetööna kirjutatud ja meedias avaldatud arvamusartiklid
Juhendaja Halliki Põlda
Loe artiklit
ANDREANNE KALLAS
Vabadus kriisi ajal
Vabadus ja sõnavabadus kriisiajal ja võimalikud muutused maailmas pärast pandeemia lõppu.
Loe artiklit
CAROLINE MÄNNIK
Kevadpuhastust vajab ka meie mõttemaailm
Mõttemaailma korrastamine pandeemia ajal. Andragoogi küsimise kunsti abil saab reflekteerides argimõtetest kaugemale minna ning näha alternatiivseid vaatenurki ja lahendusi.
Loe artiklit
DIANA VESKIMÄGI
Käime natukene kiiremini
Millega riik saaks haridustehnolooge nende töös toetada, et suureneks õpetajate ja õpilaste digipädevus?
KATRIN BERGMANN
Õppimine kui eneseteostus
Töö kõrvalt õppimine on igati võimalik, Selveri töötaja näitel.
Loe artiklit
KRISTINA
SUCH
Loovharidus ei pea koduõppel tagaplaanile jääma!
Laste õpiedu on seotud loovusega. Kuidas lapsevanemad saavad kunstiõpet läbi viia kodus?
Loe artiklit
LIIS ANNI
Kuidas kollektiivse kaose ajastul märgata üksiolemise ja vaikuse ilu
Eriolukorra võimalus – pöördumine juurte juurde, oma individuaalsuse taastamine ja uue narratiivi loomine.
Loe artiklit
JUULI NEMVALTS
Majanduslangus näitab elukestva õppe vajalikkust
Töötajate kohanemine uutes tingimustes. Eneseusu ja mõttemustrite seos täiendõppes osalemisel.
Loe artiklit
KRISTI
KIVISILD
Elukestev kohanemine ja muutuste aeg
Uutmoodi elukorralduses on inimesed kohanenud. Ollakse väljunud mugavusstsoonist ning vaadatakse julgemalt enda elule otsa
MARIKA JAHILO
Andragoogide maasikavälu
Kuidas andragoogid saavad kaasa aidata Eesti inimeste tööalasele kohanemisele?
Loe artiklit
MONIKA BLAGI
Mine oma mugavustsoonist välja!
Mis on mugavustsooni ja tugev stressitsoon ning nende vahel asuv kasvutsoon? Kuidas neid elus edasi liikumisel kasutada?
Loe artiklit
KRISTO-GUNNAR RENTNIK
Vaesed ja hariduseta inimesed eestis: milline on andragoogi nägemus olukorrast
Eesti eduka digiriigi kuvand välismaailmale ei kajastu alati inimeste tegelikus elus. Täiskasvanute õppesse panustamine.
Loe artiklit
LISETE TAMMEVESKI
Kohanemisvõime on ellujäämise alus, kuid õppimiseks on vaja enamat
Eriolukorras kohanemine ja õppija identiteedi kujundamine, eesmärkide seadmise ja analüüsimisoskuste arendamine.